|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Funderar lite på chips trimmet som finns till 530i och 535i (e34 m30, den 6cyl. alltså). Den ska ge en tillökning på omkring 15hk. Någon som vet om de extra hästarna känns överhuvudtaget? Kanske har någon erfarenhet av detta och kan berätta om skillnaden. Jag vill helst ha ett trim som inte är allt för race-betonat och sliter onödigt på motorn. Jag ska ju köra bilen varje dag och vill ju att den skall hålla! (Någon kommentar på detta?) Annars får ni alla ha en trevlig, solig vecka! Mvh J | |
| ja du trimchip eller inte .jag plockade ut mitt o ersatte de me orginal o vilken skillnad den går hur mycket bättre som helst me orginal än me trimchip .så vore jag som dig skulle jag spara pengarna o köpa ett ordentligt avgas sytem istället tror faktiskt de gör mer | |
Paap Reeder |
Hej! Håller helt med lappen. Skall du chippa måste du även byta till en annan kamaxel ty annars gör chippet bara det att den flyttar varvstoppet ca 500 rpm uppåt. Behåll pengarna och gör en vecka på Mallis istället. MVH /// Paap R |
|
Ok! Tack för rådet! MYCKET hjälpsamt! Mvh J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.