|
|
|
|---|---|
|
Hade bilen parkerat utanför en vän i några timmar, när jag kommer till bilen ser jag att det fanns en massa klibbiga saker på bilen, när jag tar en närmare titt så ser jag att der är lim. Det får finnas en gräns för svenskaavundsjukan alltså, hade jag sett jä*eln som gjorde hade jag inte lämnat ett hel ben i j*velns kropp! Det var bara köra bilen till tvätten direkt, som tur fick jag bort 98% av limmet på den sidan som idioten hade hällt limmet på. Det enda som är kvar är lite i undre delen av kjolen på den sidan, men det lär försvinna med tiden och fler tvätt. Det är trist att man ska bli olycklig pga dessa idioter. Skulle nästan gissa på att det är dessa jädra punkare med Araft sjaler, sånna veganer som hatar allt med kapitalismen och göra. Får jag tag på j**veln alltså! Ska man inte våga äga en fräsch bil för att dessa tattare ska vara med och förstöra? Skaff er ett liv och jobb! ------ Länk Länk | |
|
Har också fått min bil nedkletad till den milda grad att jag var tvungen att göra en riktig lackrengöring, plus polish och vax. (hela bilen) och jag kan säga att den/dom hade tur som inte blev upptäckta! Synd att det ska finnas sådana idioter, hur mycket man än vill så går det ju inte att hålla bilen under uppsikt hela dygnet. Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
Gemini__ |
Mycket tråkigt. Men det finns ingen möjlighet att det var sav från ett träd el. likn.? Om inte var det tur iaf att du fick bort det mesta av limmet. Mvh: Thomas Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
Det var lim, såna i tub. Det var på dörrar fram och bak och skärmen, kjolen på samma sida. hade det varit vätska från träd så hade det lagt sig ovanpå bilen skulle jag tro. Det har var som att nån gått förbi och tryckt ut limmet från en tub. Som tur är det borta, det hann aldrig torka in, hade jag kommit senare hade det nog varit kört. ------ Länk Länk |
|
|
Jag tror inte att det var någon vegan som hoppade på din bil! Varför skulle de göra så? Nu för tiden är BMW inte det ultimata tecknet på att här kommer det en kapitalist, snarare var det några femtonåringar som var uttråkade. Jag är själv vegan, min flickvän är vegan och mina föräldrar är veganer. Självklart känner jag att jag måste försvara veganismen lite ... Men naturligtvis är det förjäkligt att du fick bilen nedkladdad, jag lider med dig! |
|
|
Jabbal// Jag menar självklart de militanta veganer, inte den vanliga svenssonen som inte gillar kött! Jag skrev ju de med Araft-Sjalar. ------ Länk Länk |
|
|
Grodan: Lider med dig! Ibland undrar man vad folk tar sig till! En dag när morsan kom ut efter jobbet haden någon hält en bruk målarfärg avsed för husmålning över bilen! Gissa om det var kul att tvätta bort! Som tur var detta en kall regnig dag så det han inte stelna till under dagen! Men som tidigare sagt! Än är inte den sista idioten född! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
fy fan att folk gör så! det verkar vara ganska vanligt också! har läst flera ggr på detta forum om liknande händelser och man blir ju lika förbannad varje gång! lider med dig grodan och synd att du inte tog dom på bargärning så du kunnat ge dem en läxa de sent ska glömma! B-M-W |
|
|
Hade en full brud som stod och slickade på min front nere på Avenyn för en vecka sedan....:-))))) Det ända hon fick av min bil var en ordentlig dos med flugor och andra buggs som valt döden på min front då jag precis hade kommit från min norrlandsresa :-))))) Har inte garvat så på flera år!!!! Glad 330 ägare igen!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.