|
|
|
|---|---|
|
Hej Vad är detta värt? *M5 e34 (s38b36) motor 10,000 mil *Växellåda M3 E30 -87 *Coilovers (Justerbara) H&R (50 mil)+Nya hjullager på dom fram och racingskivor och OK. *M3 E30 Vinge (org) *Bakkofångare M3 E30 *M3 E30 inredning svart läder( vet inte om stolarna e raka men rästen e helt) *M3 E30 Bakaxel (Fick inget svar så försöker här) MVH Jonas | |
|
Vad de är värda vet jag inte. Men ett tips kan vara att kolla vad bildelsbasen tar för grejorna och lägga sig lite under deras priser. Hur är växellådan i skicket? Eventuellt att jag är sugen på den... ///BMW - Was sonst! |
|
|
JonasJ: du har mail! Mvh Jocke www.frid.cc |
|
|
JohanE För att ta reda på en prisbild på begagnade delar brukar en sökning på blandade annonsforum vara lämplig. Då får man ett riktvärde på vad för pris privatpersoner brukar ta. Förslaget att lägga sig precis under skrotarna i pris är nog ingen bra idé. Sakerna brukar ofta få ligga kvar i garaget då :) Motorn är värd 5´000:- och jag köper den av dig, Deal? |
|
| Rackarns namnet överst skulle ju vara till JonasJ | |
|
tack ska titta lite vad sakerna ligger på. det stämmer nog om man tar lika mycket eller lite under skrotarna så ligger väll det kvar=) Motorn moste väll va värd mer? man får ju knapt en m20b25 i bra skick för det... MVH Jonas |
|
| En M5 motor på 10 000 mil för 5000 kr! Ett försök till en liten fuling där tror jag. Är motorn komplett så får du lätt det dubbla om inte lite till för den. De delarna du har är väldigt attraktiva så de kan du lägga dig rätt högt i pris på då det är svårt att hitta dessa delar på nåm skrot. | |
|
NEJ..... Den är värd 5000:- ;) Å nu måste du sälja den till mig! Visst......lite till är den nog värd :) |
|
|
5000:- för den motorn!!! hahaha. Nice try där. Den kan man säkert få runt 15000:- för om det finns papper på milen o.s.v. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
OFF TOPIC! *M3-Lover Vem har mappat o bromsat din maskin till 320hp? Svalle på TS höll på en hel dag med min o fick inte ut en häst till.. =) Mappad m.m.? Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Jonas Du har mail Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.