|
|
|
|---|---|
| Lurte på om noen har erfaring med apple racing potte på overladet bmw, gjerne m10 motor? Hvor mye lyd gir de? | |
| ingen som har brukt apple racing lyddempere? | |
| Jag har en 2½ Appeldämpare längsta bak på min bil...det är svårt att säga nåt om ljudnivån då det är så individuellt...men det låter inte onödigt högt på min bil iallafall enligt mej... | |
| Jag har hört/åkt i en e28 liebig turbo med cirka 380hk. med 1st appelracing dämpare. Låter inte mycket alls! | |
| ok, det er bra. Da får jeg prøve med en sånn en. | |
|
jag har en 3½ tums på min turbo, och den låter inte så väldigt högt, men den är inte tyst heller ! min bil:Länk |
|
|
Är intresserad av ett Apple System men undrar hur jag ska gå till väga? På hemsidan ( Länk ) verkar de endast ha universal burkar?! Dvs man måste svetsa ihop själv osv? Räcker det med ljuddämparen eller ska man ha ett rör mellan katalysatorn och dämparen också? Vart skaffar man sig sånna rör? Mycket frågor här.. :) Tack! /Manray/ |
|
|
Manray: Det ser ut som de bare har universalpotter ja, og da må du få noen til å sveise. Jeg lurer på å kjøpe to apple potter og sette etter hverandre for å få lite lyd. Du bør ha litt avstand mellom katalysator og potte. Rør får du kjøpt hos jernvare/ eksos forhandlere og lignende. niklas g: har du bare en potte og turbo som demper lyden? |
|
|
Ok tack! Imorrn åker jag förbi Speedy eller nån o kollar vad kalaset kommer gå på. /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.