|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Har nu inhandlat och testat: Gliptone Liquid Leather Conditioner och Leather Cleaner! Förträffligt medel, slår ALLT på marknaden. (har testat Meguiar's, BMW's och Leather Master) Lätt att inarbeta i skinnet utan att kladda, ger ett mycket bra resultat. Och DOFTEN, luktar helt underbart LÄDER. Gliptone medföljer som standard vid köp av t.ex Rolls Royce, Bentley och Ferrari. Grossist --> Länk Finns att köpa hos SGA, Bromma (Sthlm) --> Länk /Lazze Länk (tack folke för tipset) | |
|
RR, Bentley o Ferrari? Tack till dig o Folke för inlägget/utlåtandet! Mvh |
|
| Pris? | |
|
Conditioner (smörj) - 250ml = 137kr, 1L = 402kr Cleaner - 250ml = 85kr, 1L = 301kr /Lazze Länk |
|
|
men vars tog folkes inlägg vägen då? :/ tack annars för ett bra tips! ingen som vet vem som är åf uppe runt umeåtrakten för det medlet? ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Var väl rätt länge sen jag skrev om denna utmärkta produkt. Bra att flera testat nu, finns även hos Strömbergs sadelmakeri i Tullinge. FP |
|
|
Lazze, En liten fråga. Hur långt räcker 250ml flaskorna? Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
250ml, uppskattningsvis 4 insmörjningar. Jag köpte Literflaskor. /Lazze Länk |
|
|
Tack för det snabba svaret. Jag ska först testa med 250ml flaskor för att se resultatet. Men räcker de till 4 insmörjningar så klarar man sig några/något år då jag inte kör mer än 200-400 mil på ett år. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 Alea iacta est, the dice is rolled |
|
| Köpte lilla flaskan conditioner, ser bra ut. | |
|
Har precis lagt en order jag med, mycket trevlig herre som svarade, Han frågade om jag läst tråden från Lazze på bmw-forumet =) Jag svarade, Jepps. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 Alea iacta est, the dice is rolled |
|
| Har prövat nu. Ser bra ut, luktar mycket gott. Läder. | |
|
Nu har jag också beställt. Återkommer med resultat. Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Trist att jag köpte BMW's medel igår och gjorde behandlingen av lädret också då... Tack!,då vet man vad som gäller när "BMW medlet" tar slut :) Jag betalade för denna produkt 245kr och det var en 375ml flaska..Kan iofs inte säga att jag blev missnöjd,men inte luktar det speciellt annorlunda än före min behandling. Mvh Janne. |
|
|
Mycket nöjd med resultatet, blev mjukt och mysigt :) Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Nogon som känner försäljare i Malmö området ?? Torben |
|
| @gtot: Har samma fråga... | |
| @gustaf: Jag har nu köpt og mottagit ifran Länk | |
| Okej, tackar för länken. | |
|
Nu har även jag inhandlat såväl deras rengöringsmedl som läderbalsam. Har provat många olika fabrikat av lädervårdsprodukter genom åren och måste medge att Gliptone är hittlis övarlägsna vad gäller resultat. Skinnet blev mycket mjukt och behagligt efter behandlingen och läderdoften är mycket angenäm. Klart värt ett försök. /D |
|
|
Finns det nån återförsäljare av medlet i Gbg? sw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.