|
|
|
|---|---|
|
Länk :) ------ Länk Länk | |
|
Jag har den på min parkering, fast med "towed" istället för "crushed"... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jag har också en likadan som Jeppes på min uppfart... --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Jag känner inte till något företag som kan bogsera bort deras bilar, därför får det bli "Crushed" istället:) ------ Länk Länk |
|
|
Beställde bland annat en "BMW parking only"-skylt från Schmiedmann kom jag på...Men har inte fått något än :/ Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Såna måste jag skaffa! Var kan man köpa dem? :) BMW4EVER! |
|
|
ofan en sån där måste ja skaffa med,,, vars får man tag i såna då Mvh Niclas E30 power -norrland race crew- Bak - Racing |
|
|
Det är ju bara skriva ut det och stoppa det i en plastficka och sätta upp det;) ------ Länk Länk |
|
Måsen |
En norrman brukar auktionera ut dem på Tradera med jämna mellanrum, har jag för mig. /Mattias |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jo men jag har sett dom på tradera också ///MVH Hasso Länk |
|
Jag har en :) Den sitter inne i garaget dock. Satte jag den på min garageport fick den nog fötter ganska snabbt. /Andreas _____ Länk |
|
| Bildelsimporten har väl sådana till salu?? | |
|
Finns på Danmobility för 330 kr: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.