|
|
|
|---|---|
|
Är inte det samma Touring som var till salu i våras på en importfirma i Kungenskurva? Kan säga att jag själv var en sugen spekulant på denna bil men drog mig tillbaka vid en närmare titt. Mina fågor till dåvarande sälgare (vet ej om det är det fortfarande) om den är omlackad, rost, nycklar, däck, dok och de sedvanliga frågorna. Fick några luddiga svar om att huven är omlackad (där utav det igenlagda emblemet) och även framskärmarna kom det fram till slut. Redan här kan man ju dra sina slutsatser. - Rost, jo lite grann på skärmkanterna bak (breda sulor i Tyskland), men det syns ju inte. !!!?. Vidare, nycklar finns bara EN!!! Vi kan koda om nya åt dig. !!!?. - Däck blev underkända på regbes, men det sitter begangnade på nu som går att åka på. !!!?. Ingen dok alls. !!!?. - Men den är jätte fin. Jag är bara lite nyfiken på om det är fler som vill kika på den? För den ser ju grym ut, det skall man inte sticka under stolen med, men se upp för fällorna! Tyvärr är det sådana här bilar som fläckar ner ryktet om importbilarna och även märket som sådant. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.