|
|
|
|---|---|
Franka2 |
Har funderat på att byta bort E 32:an mot en cab, eftersom E 32 är istort sett osäljbara, enligt vissa skribenter på forumet börjar jag titta efter "bytes" och hittar denna, som vid det här laget är nybes.Länk Min 730 = -92 V8 man. snygg och proper, bra utrustad saknar dock lucka och tempomat, 17.000 mil. Bra eller dålig affär???? Franka |
|
Byt inte! Byta en E32 mot en E30?!?! den har ju: -mindre motor -4 år äldre -sämre komfort -Nybilpriset mkt lägre -sämre bil helt enkelt, behåll din E32 för den har bara gått 17000 mil och de är ingenting för en E32! Eller annars så varför inte kapa av taket på din 730 och göra den till en Cabbe? Mkt snyggt! |
|
|
Ja hade inte heller bytt ,e30 cab är ljusår bullrigare och okomfortablare än e32. e32 är väll ingen bil man idag köper för att sälja heller , mera om man tänkt ha den några år. jag har försökt att ha både e30 och e36 men man orkar inte med dessa små tingerstar som "bil" , men de är roliga att köra iof. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
| Som bruksbil är ju en cab inget alternativ till 730:an. Å andra sidan är den ju en betydligt roligare bil på sommaren. Dessutom räknas förmodligen E32:ans värden i enstaka tusenlappar om ett par år. Jag tror att E30 caben står sig betydligt bättre värdemässigt om det är ett bra ex. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.