|
|
|
|---|---|
|
Söker efter sport sidospeglar i crome. Helst ska de klara el-justering och värme, och full pott om den klarar "autofold" via knappen inne i bilen. Funderar på speglar hos m-h styling men de har varken värme eller "outofold". Någon som vet ett bra ställe att köpa sådana? Skall passa på E39 -97 /Hammar | |
Svärd |
Enligt killen på stylabilen.se så ska deras speglar var i det närmsta original med el och värme. Autofold, är det när högerspegeln viker ner sig? Är det elstyrt så bör det ju fungera. Ska dock tilläga att jag beställde ett par därifrån till E34 för fyra veckorsedan och jag har inte hört nått av det. Han svarade på om dom passade men sen hörde jag inget mer. ///Martin |
|
Låter bra, det där med "autofold" menar jag att den är elektriskt vikbar, t ex. då man ska tvätta bilen i biltvätt eller ska igenom trånga passager så backspeglarna riskerar att ta i kanterna så trycker jag på en knapp så viker sig backspeglarna bak. Men den funktionen kan jag leva utan då sportspeglar inte verkar sticka ut lika mycket, men det är som sagt bra att ha ibland. ;-) Verkar toppen om det är som du säger, med eljustering och värme. Såg "Elektriska M-Look Sportspeglar med uppvärmda glas krom" men ingen bild på hur de ser ut tyvärr. Tackar för tipset, det kan hända att de har semester så de inte svarar, verkar vara en liten firma med få anställda. Får väl ringa dem i början av nästa vecka och höra. Tack!! /Hammar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.