|
|
|
|---|---|
|
Om man inte räknar med Autronic! Vilket anses vara bäst då? Är det förresten nån som vill köpa en Msd 6al box och ett Mega Squirt? | |
|
Varför byta helt plöstligt? |
|
|
nån som vet om ms å msd6al passar på m30? isf kan ja ta det. --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
| Jo, jag har inte tid eller kunskap att installera det hela och sen mappa allt! Nu är det typ en månad av sommaren kvar, vill inte få bilen ståendes... Så det får bli ett Haltec till nästa sommar istället... | |
| jimbooo: Det ska passa till alla motorer! Förresten är nog tändboxen rätt vass. Sycloon Robban kör med sån! | |
| jimbooo>> Vad blir det för nån M30? | |
|
Skickar du ett mail till mig om du har nåt ung. pris på grejerna du vill sälja.. Har gett upp att konvertera denna sommaren, får handla på mig lite nu.. =) Elias |
|
|
hur komplett är ms:et? har du lött ihop det? du kan väl slänga iväg ett mail om hur mkt dineros du ska ha? intresserad av en diffklump me broms +cash? ;) --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
_jimmy_ d blir en 102T --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.