|
|
|
|---|---|
|
hur tar man bort instrumentpanelen på bästa set behöver info så snabbt som det går tacksam för alla svar. e36 325-93 c | |
|
Alltså bara själva instrumenthuset med hastighetsmätare m.m eller hela instrumentpanelen? Huset sitter med två skruvar upptill sedan är det bara att lirka ut det. Om det nu var det du menade?! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| d va de jag mena men måste man ta bort ratten då | |
|
Nja..tar man bort den så går det ju mycket lättare. Men jag har då tagit bort på två stycken e36 med olika rattar och det har gått på båda utan att ta bort. Det är rätt trångt och bökigt men det går :-) Du får liksom vinkla ut den på sidan om. Kom ihäg att släppa kablagen bakom bara. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| tack ska du ha ska prova snrt ska sätta ditt kromringar | |
|
Jasså var det därför :-) Skall köpa såna jag med tänkte jag. Ser ju riktigt snyggt ut det! Var köpte du dina och vad kostade det? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| jag köpte dom av bumper/edvard här på ap kommer inte ihåg va dom kostade | |
|
Ok. Lycka till med monteringen då, blir säkert bra :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.