|
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Jag har länge varit sugen på att testa att importera en 320d Touring, eftersom jag tycker de är så himla trevliga. Tyvärr har prisbilden i Tyskland gjort att jag tvekat, de är helt enkelt för populära! Men nu har jag fått tag i en, men pga bristen på utbud i Sverige vet jag inte vad jag ska annonsera ut den för! Det är alltså en 320d Touring, 2001, 12900 mil, blanksvart med grå tyginredning, AC (ej klimator, men jag tror det ska gå att byta till klimator för en billig peng), multiratt med farthållare, stolvärme, trådlös mobiltelefon, elhissar, alu mm mm. Den är jättefin, inga större bucklor eller repor, fullservad, en tidigare ägare, alla papper i ordning. Så, vad kan en sådan vara värd? Någon som sålt något liknande tidigare? mvh Johan |
|
Finns en 320dA med Navi för 174´ på bytbil.com + andra där och på blocket.se för mellan 149´o 179´, du skulle nog kunna sätta ut den för 159´-169´? Mvh |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Tack för svaret! så om jag sätter ut den för 149-155' så är jag inte helt fel ute? Tror den blir den billigaste -01:an på marknaden då. Några mer idéer? mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.