|
|
|
|---|---|
|
undrar om någon vet om det finns en mindre backspegel till m roadster. var nära en liten olycka igår pga att den gigantiska backspegeln tar upp halva synfältet speciellt när bilar kommer från höger. om det ej finns plockar jag bort den...några tips på hur man gör?? DAD | |
|
Aj då, vad hände då? Det måste väl gå att byta till den backspegeln som 2,8.an har. En glasmästare borde väl kunna hjälpa dig?! MVH 321HK ;) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
ta tag i spegeln vrid själva armen till höger så lossnar den. problemet är att IR:en sitter fast i armen. Så utan arm ingen fjärrlåsning.. Lycka till. Z MMM Coupe |
|
|
korsning..............fina vädret....m roadster......gigantisk backspegel.......främande bil.......högerregeln.........panik.......bra bromsar....slutet gått allting...:) tack för tipsen detta blir en svår nöt!!:) DAD |
|
|
det fanns en liten tråd om dessa spegal tidigare. jag tror att kontentan var att den stora innebackspegeln ska kompensera för dem visserligen snygga men små sidobakspeglar. Men skymmer den sikten? det var väl inte en helikopter som kom från höger? :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
1,93....FROM TOP TO BOTTOM DAD |
|
|
nämen..då behöver du en periskop :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Störde mig också på denna blaffa till backspegel i början. Men man vänjer sig efter ett tag. Spegeln är ju snygg..... ;) /Andreas _____ Länk |
|
| Daniel: Tittar inte Du över rutramen då?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.