|
|
|
|---|---|
Nephthys |
Är spekulant på en röd BMW 320i från -88. Kan ingen om bilar så önskar då hjälp. Den har gått 315000, med 16 tum alu fälg, S o V. Ska vara i bra skick och servad med jämna mellanrum. Vad är bra pris på den och vad behöver man tänka på? Vad brukar man ha problem med på den modellen? Är delar lätta att få tag i, enkelt att fixa själv? Tacksam för svar! Nephthys |
|
Hej och välkommen! 6-7000:- kan den väl vara värd om den är i bra skick samt nybesiktigad. Som referens kan nämnas att jag sålde min svensksålda 320i -88 som gått precis 23 000 mil, för 14 000 kr, men jag hade varit nöjd även om jag fått 12 000:-. Om du inte är så hemma på bilar så rekomenderar jag dig spontant att kika på en bil som gått mindre. Lite beroende på vilken summa du tänkt lägga så vet jag en fräsch Diamantsvart 320i -88 som är till salu. Maila om det är intressant. Lycka till, och använd Sökfunktionen för att hitta mer info, finns spaltmeter skrivna! Du kan även ögna genom min gamla dagbok, som du finner under Galleriet->Frilansare->Kalles 320i -88 Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.