|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Ligger inne i lumpen just nu. Har kommit fram till att det var dumt att sälja bilen precis innnan lumpen... "Jag kommer ju inte köra med den så mycket" "Jag kommer ju inte att behöva den då..." "Varför inte sälja den och tjäna en liten slant" Alltå: Jag måste(vill) köpa en bil. Problemet är att jag inte har världens bästa ekonomi, så bilen kommer inte bli något alla vill åka i... Sedan ligger jag inne i lumpen, vilket betyder att jag egentligen inte har tid att leta efter bil... Hemma är man mycket sällan. Kommer nog tillbringa helgledigheterna hoss min moster. 100 mil hem... :sant! I lumpen får man surfa 20 min/dag Vad göra...? Ge tips Är just nu i lumpen... | |
|
BMW E28:a...Finns säkerligen en och annan till salu för en billig penning :) 518i E28 t.ex är ingen dum vagn,går hyffsat snålt o är superbillig i inköp trevlig att köra trots den lilla motorn, OCH inte att förglömma>> förhållandevis lättskruvad...Köp då en med L-jetronic inspr(tror den inspr kom 84:a). Glöm för all del inte att kontrollera objektet noga,rosten framförallt.Kammen bör iofs få sig en titt också..Ok,sök inlägg..där får du läsa dig less på denna modell ;) Lycka till! Mvh Janne. |
|
| Skita i att köpa bil...? | |
|
Vad ska du med bil till så länge du ligger inne? *frågande* Med din situation... |
|
|
köp ingen bil du får bara vara fylle transportör låt någon annan vara det och spara pengarna i stället till kall god öl och lös aktiga kvinnor |
|
|
uffe: rätt ;) sjukt härligt.... har inte gjort lumpen själv men man har ju kört om fyllekörningarna som gjorde att amn inte kunde va vaken dagen efterrrr strunt i bilen. spara lite och köp en finfin vagn efter Mvh, Christian |
|
|
Njae... Jag har insett att en bil inte vore helt fel. Dels för att bussar och tåg inte går så ofta som jag tidigare trott. Sedan för att kunna röra mig fritt. En del släktingar kommer jag inte kunna besöka utan bil. Och sist: Kvällspermiss får nästan alla, problemet är att de ordnar ingen transport till en. Så du får åka med en polare(var sjunde har bil, alla bilar brukar vara fullpackade) eller köra med egen bil... Problemet är att jag inte kan köpa bil här, ska jag låta en polare göra det åt mig??? Förslag??? Är just nu i lumpen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.