|
|
|
|---|---|
Hawar |
Jag har en komplett uppsättning Alpina inredning till E36, Länk Vad kan detta vara värt, jag har satt ut detta för 4200:- det är väl ett ganska rimligt pris. Så, vad säger panelen Mvh Hawar |
|
Tycker det är ett MYCKET bra pris för köparen. Jag hade inte sålt den så billigt om jag vore du. Verkar ju vara i mycket gott skick också. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
Hawar |
Hej Kalle, Visst är det ett mycket bra pris, jag var lite osäker skicket är väldigt bra. Inte ett märke på tyget någonstans. Kanske har satt lite lågt, vad hade du sålt det för ? Mvh Hawar |
|
Vet inte om jag hade kunnat skiljas från något så underbart som en äkta Alpinainredning i tyg, men om jag nu skulle, så hade jag velat ha en 5000:- iaf! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Det är köparens marknad, får du inte sålt den för 4200:- så är det för dyrt, måste du få sålt den pröva att sänka priset eller byta mot något annat. Å andra sidan kan jag bara hålla med Kalle; Jag hade aldrig tänkt tanken att sälja en sådan godbit... /Johan /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Om den inte blir såld beror det nog inte på priset. Om jag hade haft en alpina med sliten inredning hade du lätt fått 5000:- av mig. Prova att annonsera då och då. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.