|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt en 520 -92 import och vill nu vara säker på om den har vaos eller ej (vanos kom väl -93 i sverige och sena -92 i tyskland) På kvittot har säljaren skrivit att den ska ha vanos. Men jag har inte den lilla "silvriga bulan" längst fram på ventilkåpan som det har stått i tidigare inlägg att man ska ha. Finns det något annat sätt att kolla upp det på, säkerhetsställa det till 100%. Antigen till det yttre eller om man måste skruva lite ... tack på förhand | |
|
Har du inte den utbuktande silvriga bulan längst fram på motorn, så har du heller inte vanos. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
| kan ngn visa en bild på den där silverbulan??? | |
|
Vanosbula: Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
Måsen |
Jag har aldrig sett någon 92:a med vanos, men det ska finnas tydligen. Därför är jag skeptiskt till att du har det. /Mattias |
| Är det den lilla "bulan" som putar ut från den silvriga saken, eller är det hela den silvriga saken som är efter de svarta på motorn? | |
|
Beemlover, Det är den lilla bulan. Så här ser det ut UTAN Vanos: Länk Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
| ok tackar, när kom vanos på e34:orna??? | |
|
09/92 har jag för mig. Alla svensksålda benämns dock som 93:or, importerade exemplar kan vara 92:or. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.