AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.018

Se bilden, är denna bil bucklig?

Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Vad säger expertisen, är denna bil bucklig eller är det bara reflexer och skuggor som luras?

Enligt annonstexten ska bilen vara mycket fin.

Länk
Jag tycker, av det lilla man kan se, att det ser mycket bra ut.
En hel del av det man reagerar på är ju brytningar av skuggor osv...

Med tanke på hur bra man kan se spegelbilden av bilen bredvid tycker jag snarare att det tyder på en bra lack...
Men, sådant här går helt enkelt inte att avgöra på bilder.
Jag har varit med om bilar som ser helt perfekta ut på bild men när man granskar skicket så kan de vara i ganska dåligt skick, iaf inte alls i det skicket man trodde...

/Marcus
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
men asså säger han att det inte är några bucklor på bilen så OM det skulle va några småa bucklor som han hoppas att du inte ska märka om du åker och kollar på den.. så tror jag inte att man skulle se dom på en sådär dålig bild iaf...

Skuggor!

BMDoubleV

Min bil:
Länk
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Tack för svaren,
Jag har inte pratat med säljaren, i annonsen omnämns inga bucklor men det står att bilen är mkt fin.

Jag tänkte närmast på att sidlisten i höjd med fälgens överkant ser lite skum ut. Får nog kontakta säljaren och få lite mer kött på benen.

Annars kan jag hålla med om att en bil kan se jättefin ut på bild men man blir besviken då man ser den i verkligheten. Men sällan tvärtom.

stefannorr
Be han maila mer bilder eller kolla,lite svårt för andra o bedöma alla ögon ser väl o tycker olika?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.