AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
944

exakta mått för ///M emblem placeringen E39?

Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Har sökt på forumet men hittar inget , har för mig att jag har läst i nån tråd som handlade just om detta.
Jag undrar hur exakt ska ///M emblemet sitta?....Alltså vilka mått......

.:Kristijan:.
Jag hade samma problem när jag köpt min m5a, emblemet satt helt fel så tog av det och körde till bmw och frågade om de hade de exakta måtten, icke sa han, dock så hade de en annan m5a i saluhallen som jag fick mäta från.
Dock finns det väl inga exakta mått om du bara ska sätta ett M på den, eftersom de inte kom så från fabrik.
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
OK men.....var ska ///M 'et sitta på en M5'a då?
j.aahman
till vänster om femman

haha,
j.aahman
Skämt å sido,
Finns det ingen saluvagn i närheten där du bor som du kan åka iväg och mäta på '
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Nej det fanns det inte :( .....Men jag ska ta o kolla runt lite, annars så tar jag o sätter på¨emblemet på ett ungefärlig mått.....
Så får det väl bli....
Att sätta ett M5 märke på en 318...t.o.m Diesel
är för mig en gåta!
Jag menar då förstås ///M märke bara!
Blev fel i det tidigare inlägget
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
ha ha ha !!!!!! Jag förstår vad du menar "dynamik" ......
Men jag har köpt en ny bil 525iM Sport 01'a så i o med att det är sportchassie o sportpaket på så vill jag ha en ///M emblem på bagageluckan.....
Men annars också på min gammla E36'a, Ja Diesel med full M optik som du ser på bild, tycker jag att en ///M emblem passar fint, men det är som sagt smakfråga, från person till person...
Har inte (sen mars månad) hunnit uppdatera mina bilder i galleriet med den nya bilen men det kommer snart, har lite grejer till o göra på bilen först......

.:Kristijan:.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.