|
|
|
|---|---|
|
Goddagens!! Undrar om någon kan tala om för mig om det finns något nr stämplat på styrenheten till farthållaren?,, Grejen är att jag varit på skroten men då dom hade typ 40 olika boxar så ville han ha ett nummer av något slag. Bilmodellen det gäller är E34 540 -93. Om det bara hade varit bmw´s artikelnummer hade det väll inte varit så svårt men han vill ha nått nummer som står på enheten.. //Daniel Eklund | |
|
BMW part no: 65 71 1 387 625 Verkar vara samma till alla årmodeller av 540iA /HB Freude am fahren |
|
| BMW numret hjälper som sagt inte hos bilskrotarna. Där ska de ha BOSCH numret. | |
|
Precis!,, det numret vill han ha,, o jag har inte en aning..:-/ //Daniel Eklund |
|
|
Enheten är av fabrikat VDO med nr. 412.212/011/001 Blå kontakt på ena kortsidan. Jag har en bild om du behöver. Lycka till! A A |
|
|
Ja tack en bild vore verkligen inte fel så man vet vad man letar efter..maila gärna,, daniel.eklund@tiscali.se //Daniel Eklund |
|
|
Du har mail! A A |
|
|
Please!! En bild på den kontakten skulle verkligen uppskattas! pewe2@home.se __ Mvh /Pewe |
|
|
hmm.. ja nummret är jag inte säker på stämmer, verkar vara olika mellan 7 o 5 serie,, för jag förutsätter att bilden kommer från 7 serie, boxen ser antagligen likadan ut.. //Daniel Eklund |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.