|
|
|
|---|---|
| Någon som har nån ide om vad som kan vara fel när klimaten bara dog hittade ingen trasig säkring | |
|
Hej jag har precis samma fel, det är antingen fläktmotståndet eller fläktmotorn som har gett upp(90% av felen enl BMW). För mig var det troligtvis fläktmotståndet sen jag kollat att fläkten fungerar. Har precis bytt ut den, men inte hunnit kolla. //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
| Var tyvärr inte så enkelt på min... hittade en trasig säkring bytte den farpå det rök till i ac remmen remmen snurrar men inte ac:n vet inte om det har gått nåt lager i den men klimaten funkar nu så länge jag inte sätter på ac:n... låter dyrt :( | |
|
HEJ ,SKUREN AC KOMPRESSOR? finns vridet behövs ingen turbo |
|
|
Länk Om man letar lite till så finns det säkert nya också. //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
Jahopp här kommer ett problem till. Jag har skruvat i sär halva bilen och kollat fläkte motorn=spann som en katt. Bytte fläktmotståndet som sitter på själva fläkten. skruvar ihop bilen men skiten fungerar inte i alla fall. Fråga nr Vilka säkringar för utom 7,11 och 20 kan det vara som är problem med?? Finns det nått relä som kan spöka eller är det en liter bensin och en tändstick som gäller. // Från en frustrerad Thomas //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
| nu har man skruvat ner skiten.... remskivan på ac:n glappar väldigt mycket kan inte se hur det ska se ut men jag tror att det är nån gummi histuria som är slut... ingen som råkar ha en sprängskis på ac pumpen??? | |
|
Detta är den bästa bild jag hittar! Länk Vixit, dum vixit, laetus |
|
| Hej det finns en säkring bakom handsfacket ovanför grundmodulen 50 amp som är till kondensor fläkten | |
| Märkte att säkring 32 hade gått efter alla försök jag gjort. | |
| Tack för länken, men tyvärr gick det inte att se kopplingen mellan pumpen och remskivan det är där det är något som inte stämmer... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.