|
|
|
|---|---|
| Eller har jag missat nått? Har inte sett nånting om den på ett tag, så ja undrade om någon eller han själv har någe nytt att komma med = ) | |
|
bilen är tom överallt förutom komplett Z3M fram och bakvagn. i bakluckan siter det en fule cell brevid står en bur som väntar på att jag ska sätta dit den. motorn är på väg i hopp det blir en m20 2,7l med oljekylda kolvar stödgördel oringat arp bult fabriks ny bmw original topp enem turbo kam Z45 pulssplit grenrör byggt av mig gt 40 50mm waste iveco interkoler msd 740cc spridare Sx bränsle pump autronic bosch täning drivlina är zf låda och z3m klump ska nog lägga upp lite ny bilder på sidan snart så ligger det till just nu.. det är nog bäst att jag åker ner till garaget och skruvar lite nu så jag får ut den nån gång :) Länk |
|
|
hörde att dina gamla prylar åkte 11:or utan kompsänk, det är bra! --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
| christian L: Är det du som åker en röd 325:a?? som brukar bränna däck utanför hamn cafét??? :D | |
| Jovisst! Har bara brännt däck vid ett tillfälle= ) | |
| Är det du som körde mot en Peugot 206 rc vid Ford-rakan i helgen??? | |
|
Aaaa, hehe gick inte så jäkla bra, jag fattar inte varför bilen ska vara så jäkla svår att starta med, + att jag inte har en varvräknare som funkar. rejsade mot en likadan rc idag, lite röljus rejs, fick en clean start och hoppa fram en och en halv bil längd och sen kom han inte i fatt. Hoppas jag får igång på min motor i sommar så vi kan dominera örebro :P. |
|
| Christian L & Apollo: Hur når man er, bor i Degerfors och vet säkert 5-10 bilar inkl min, som vill komma in och vara med och köra i Örebro. Maila gärna mig: johankihl@hotmail.com | |
|
Det blir väll rejs ikväll. mejla mej ditt nummer så kan jag ringa om det blir någe. Ludacris_106@hotmail.com /mvh jonas |
|
|
Christian L: förresten, jag har aldrig sett dej köra på rejs, åker du bara runt och gör rökare i stan lr? :P |
|
|
Ja, typ = ) Nej, men jag laddar bara 0,3bar med orginal bränsle system o spridare... Så det finns inte nog med soppa helt enkelt. Men jag ska få tag i en progresiv BTR och andra spridare, sen ladda typ 0,5. Då kan vi ta ett race ; ) |
|
|
Mot min orginala 325:a? hehe det blir nog inga prob för dej. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.