|
|
|
|---|---|
328 nos |
Är det någon som egentligen vet hur mycke pulver en 328 -96 tål egentligen. Har redan varit tvungen att byta tryck platta och lamell då den slirar lite redan på 3 ans växel när jag kör ca 120hk extra nos. Har någon tubo konverterat 328 el. 325 e36? Hur många hk? Några andra problem med låda eller så? Tacksam för svar. |
328 nos |
Ingen som vet något? |
|
Nej /Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
|
SKROTA SKITEN! neee, jag bara skojar. |
|
|
Tjenare är lite intresserad av ditt nos-bygge!!! vart gjorde du detta?? eller har du installerat själv?? vad kostade det?? blir det en rejäl kick när du slår på nosen på 3:an?? Har tidigare vart i kontakt med folk som hadde bygt turbo på 325e36 å dom menade på att 325:an original drivlinan skulle palla ca 30-400hk å lite till innan man behövde byta nåt.. förmodligen så var man tvungen att byta tryckplatta innan dess men man kunde få tag på rejäla som klarade bra tryck för 2-3k:- å sen var det drivknutarna som gav upp... vet ej hur bra detta stämmer men men.. får väl ta mycket ,man hör med en nypa salt.. Mvh //Hebbe |
|
328 nos |
Tack för ditt svar Hebbe. Jag har byggt själv. Inget kit utan har plockat ut själv vad som skulle passa bäst på min bil. Kostade ca 12000:- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.