|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Tänkte att ni sku få hjälpa mej me va man ska bjuda för en 535i -88a som ja just varit och tittat på. Är lite kluven. Bilen är laxsilvermetallic, har rullat 24 000mil, svensksåld, väldigt bra å utförlig dokumentation på vad som är bytt sedan -93. Innan de lite vag dokumentation. Har rullat i umeå fram till för ett år sedan och rullar nu i trakterna kring luleå. Den har tidigare varit utställningsbil och det märks. M5ans skinninredning i mycket bra skick, M-ratt + knopp, stora färddatorn, farthållare, ac. Allt i mycket bra skick. motorn är chippad och har sportavgas å går som den ska, läcker ingenting. Det sitter 17" Ac Schnitzer fälgar med nya däck fram och bak har dom väl en säsong kvar.(235/255) Svagt tonat runt om som gått igenom bes alla år. 6 x vita blinkers. El-taklucka + speglar + hissar. Hålborrade å ventilerade skivor. Lacken är i bra skick förutom lite små blesyrer då, bilen är ju trots allt inte ny men ja e då nöjd med den. Och rosten vid dörrar, skärmar, tanklock är obefintlig. Åsså då till det negativa: Bakdämpare borde bytas närmsta tiden. Ena helljuset "fuktar", alltså släppt in viss fukt innanför glaset. Åsså det värsta: domkraftsfästena och bromsledningar har tagit ganska mycke stryk när det gäller rost. Dock ingen bra att veta eller anmärkning på besiktningen sist. Är denna rost något som går att åtgärda för en rimlig slant eller brukar de bli svårt och kostsamt? Har sagt att budet kommer att ligga isf ca 30kkr men skulle höra mej för när det gäller rosten under. Bilen i övrigt under är klanderfri! Tacksam för svar! //John | |
|
Jag tycker det låter vettigt med 30 tkr, så länge balken vid domkraftsfästena verkar ok så skulle jag inte oroa mig över det. Att byta bromsrör är ju inte heller särskilt dyrt eller krångligt. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
jag gissar åxå runt 30 000:- men inte över,skulle inte jag betala iaf Lycka till! Just real M-power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.