|
|
|
|---|---|
|
På min 525/E34 så lyste de små "markörerna" (röda, blå och pilar etc.) i utblåset mitt på instrumentpanelen, men det gör de inte på 540:an... så jag försöker kolla om det är någon glödlampa som inte fungerar... Men... hur bär man sig åt för att få loss de där plastgallren för utblåset..?? jag har lossat gallret mitt uppe på instrumentpanelen och en skruv som sitter i mitten närmast utblåsen... men de sitter fast ändå... Är det någon som lyckats med att få loss dem..?? (utan kofot) | |
|
Mina lyser inte heller.... Skall de verkligen göra det? |
|
| är det som i min bil så sitter det en lampa i mitten bakom "vredet"......jag har för mig att jag lyckades pilla ut den sedan jag tagit bort gallret uppe på instrumentbrädan..utan att ta bort gallren på utblåset.....fast jag är oxå nyfiken på hur man får bort dem..... | |
|
I ETK finns det inga lampor eller något sådant med, men jag vet att det lyste i 525:an som bara var 3 år äldre än den jag har nu, dvs. E34 den med... Jag pratade med BMW Group i Gbg och de sa att de -trodde- inte att det skulle vara något ljus, baserat på killarnas egna bilar, men jag vet ju att min 525:a lyste... eftersom det inte finns någon info i ETK så är även de nyfikna på det... Kommer jag inte på hur jag får loss det så funderar jag på att åka till skroten i Skepplanda (en bit nordost om Gbg) och se om jag kan komma på det... |
|
|
Mina LYSER!!! /Nybliven BMW-ägare 01-11-17 Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.