|
|
|
|---|---|
|
Sitter å funderar så här på natten hur man mappar ett Mega Squirt... Alltså jag har tändning i form av en Msd Box o Msd spole, trigger ifrån hallgivare... Dessa saker är inte i kopplade ännu, men det är va ja ska använda mig av! Hur ställer jag sedan tändning o bränsle? Vore kul å veta innan allt är på plats.... Tack på förhand | |
|
du går tillväga på i stort sett samma sätt som med vilket annat eftermarknadssystem som helst, en god hjälp är bredbandslambda och avgastempmätare. Man gör grundinställningar, startar bilen och varmkör den, fixar tomgång och startinställningar, börjar köra med bilen och jobbar sig uppåt i lastfallen o sen är det förhoppningsvis klart. /Per |
|
| Christian: har du Kollat programvaran som finns på nätet? | |
|
Jaha... Låter ju kul... Men man ska väl inte säga för mycket ; ) Nej jag har surfat runt litegranna men allt är på engelska, lite klurigt... |
|
|
Här hittar du mycket nyttigt och finns kunnigt folk . misstänker att du redan varit där? kolla igenom filsektionen och faq, finns mycket som är bra att veta senare, börja läsa på redan nu. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.