AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.428

VARNING för Bedragare!

-3
77
-320-
325TIC
Det finns en kille här på forumet under "Säljes"
Han påstås ha de flesta delarna till bmw samt hela bmw motorer,
har bivit blåst av han på kolvar till min bmw och får vänta till nästa år att få köra!!!!
Så till er alla ett gott råd är inte att köpa saker av han innan ni har sätt de!!

Han heter "Ingemar"

MVH
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Länk

Finns en hel del skrivet om den gubben.

///Jesper

BMWCS #5494
Visa användare
1.320
markkus
M535i -86
528i -87
535iA -87
M535i -86
518i -87
-320-: Köpte du kolvar som visade sig vara skit eller fick du aldrig grejorna?
-3
77
-320-
325TIC
Fick kolvarna av han men visade sig vara skit skick efter som jag skulle kompsänka de så gick det att använnda 3st!Ringde till han en dag efter och han bad mig skicka de dåliga kolvarna vika han skulle ersätta med 3 andra,skickade de och har inte fått de än de har gått nu ca 3månader,tråkigt men sant..

Sprid denna rykte han ska inte hehöva tjäna pengar på oss som lägger dyrbar tid och pengar på våra bilar!!!

MVH
denna roliga prick har lovat mig att komma varje dag nu i 3 veckors tid, men har alltid nåt annat som kom emellan plötsligt

-320- ligg på o tjata på han ring hela tiden.. jag vet hur han är undanflykterna är mååååna

-3
77
-320-
325TIC
Ska ringa och snacka med han imon hoppas det löser sig!!!!
bustorp
Jag har aldrig haft mer problem med honom än någon annan, varken när jag ringt o frågat om saker eller när jag handlat av honom. Tycker att han kommer med kloka o logiska svar på frågor o delarna får man vad man betalar för. 25-30% av nypris är inte dyrt.
-320>: Vad betalade du för kolvarna. Var det Mahle eller KS-kolvar? 300:- st eller 600:- ?

BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.