|
|
|
|---|---|
Bumse-man |
... är det ngn som vet några bra bilder på nya m3;an, skall välja färg och det står mellar silver och svart... Tack på förhand! |
kamber |
ska du köpa den nya M3:an alltså !! gratissssssss..... =) silver...... tycker ja /Bujachaka.... B M W 318 -86 E30..... går ändå.... |
|
Jag skulle välja silver av dom två.Kolla nya automotorsport nr 10 där testas en Phonenixgul m3 mot en m5a den färgen är ju verkligen läcker. |
|
| silver helt klart....... | |
|
Kolla www.supercars.net Mvh "Starre" |
|
|
nejnej. Välj svart! Svarta BMWs är verkligen läckra =) Vet tyvärr inte var du hittar fler bilder. Har inte BMWs oficiella sida bilder på M3? www.bmw.de //Tomas M 528i -86 |
|
| Svart är ett helvete, men ojoj vad snyggt när den är ny. Planerar du att KÖRA med bilen ska du inte köpa en svart, fajjans är snart ett år gammal, 2000 mil, och är redan blästrad... | |
|
Kolla in www.geocites.com/motorcity/speedway/6174/e46.htlm |
|
| För mej funkar inte läken alls ! | |
|
Hej. Fick jag välja en färg på en bil, så skulle det bli silver. Den slår allt.. =) /Edvard |
|
|
Jag hade stavat fel det ska vara geocities. Men när jag skriver det i adressfältet så funkar det inte.Jag har sparatlänken bland favoriter och där står det att det är den adressen mysko???? Gör så här i stället gå till Evreka och sök(bob modified bmw)så kommer det upp högst upp på listan.där fins det massor av beemers.Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.