|
|
|
|---|---|
Wiman |
BMW M3 CAB -95 12000MIL 110 000:- |
|
omöjligt å säga. Är bilen i dåligt skick är det en dålig affär är den därimot i bra skick så är det ju ett bra pris, för den som letar M3 cab. BMDoubleV Min bil: Länk |
|
Hawar |
Har du lite mer info om bilen ? Ngn länke eller liknande då är det lättare att värdera bilen. Mvh Hawar |
Wiman |
Bilen är importerad -03 ser mycket fin ut är nog omlackerad i front vid körning ingen oballans eller att bilen ville dra åt något håll. Kollade motoroljan smt i ventilkåpan inga gräddiga symtom kylvatten ok inga olje läckage bilen ser väldigt bra ut. Motorn går väldigt jämnt ,lådan tyst och lättväxlad. Tjejen hade skaffat en babys och ville bara bli av med den, jag prutade ner den 10 000:- och lokkade med en affär samma dag. Visst låter detta ok, om det skulle uppstå några problem så kan man ju lägga ner 25 000:- och bilen är ändå i rätt pris,,eller |
|
Omlackerad i front=smälld? Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
Hawar |
Behöver inte betyda att bilen är smälld så fort något är omlackat, jag lackade om hela min bil, inte för att den blev smälld utan för att det var stenskott på huven, lite skrapmärken på spoilern. Jag ville inte ha färgskiftningar och då blev det hela bilen istället. Grattis till en fin bil Wilman Mvh Hawar |
Wiman |
Jag måste säga att det är en helt underbart kul bil att köra, ligger helt otroligt på vägen och resuserna finns om man vill ge dem |
|
min ex M5 blev omlackad av BMW butiken jag bytte den i, p.g.a. stenskott jag fick av en grustransport, vann rättegången, men sparade pengarna, eftersom jag visste att jag byter bil snart. Varför tror så många att en bil är smälld bara för det är lite lappad färgmässigt i frpnten? |
|
Wiman |
Visst det finns många bilar som är ihop lappade och riktade i balkar som ej bör riktas , och sedan lackar dem upp dem så dem ser fina ut. Detta är ju svårt att se men man kan väl säga att en nylackad front med nya däck inte luktar ärlighet. Bättre att köpa en som blev lackad för ett par år sedan då ser man resultaten på lack och slitage på däck. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.