AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
661

Prisläge 530d touring

Pe
48
Pes
530d touring-99
Är på jakt efter en 530d touring,vad är "rätt" pris på en bil med dom här kraven.
manuell låda,drag,läder,tv-navi,cd-växlare,årsmodell 99-01
helst ej över 15000 mil (inga skruvade mätare)
någon som vet nån till salu??

mvh

gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Det finns väldigt många till salu..och rätt pris ja vad är det..de ligger från 140 och uppåt samt är inte så lättsålda
Pe
48
Pes
530d touring-99
Vilken prisskillnad ska det vara på en som gått 12000 respektive 20000 mil,med samma utrustning i övrigt??
mvh

gt
2.766
gto80
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Ta den har tex kan vara ett skitbra köp men kan också vara en bluff..det här är 530d nr2 säljes pgav. ändrade förhållnaden.. Länk
Pe
48
Pes
530d touring-99
Jag har sett dom annonserna men det står ju att milen är kollade på bmw,kan det va bluffpapper alltså??
Då kan man ju aldrig va säker??

gt
2.766
gto80
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Du måste ta den till bmw själv för dubbelkoll...samma kille hade en som försvann nu från Blocket den förra var grön han skulle ha 4 lapp för att regga du kanske såg den..så det är bil nr 2 som säljes pgav ändrade förhållanden...men visst man får inte vara alltför feg heller..men ta den till BMW för koll först
Jag har också sett dessa annonser på Blocket och det verkar skumt. Jag har sett 6-7 BMW och Volvo på blocket från samma person, alltid välutrustade och lågmilade bilar med en ägare samt pris långt under "normalt". Dessutom är de nyimporterade och ej registrerade i Sv.

Det som stör mig mest är att han skiver att bilen säljs pga ändrade förhållanden. Med tanke på hur många bilar han säljer kan detta inte vara sant.

Det kan vara ett fynd, men om jag skulle köpa bil från denna person skulle jag kolla upp den mycket något, hela historiken och inte bara mätarställningen.

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
gt
2.766
gto80
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Ja jag fick också se det idag när jag satt och kollade på blocket det finns ett flertal bilar..men som sagt det kan vara ok men man blir lite fundersam
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.