|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Gick 11,88@186km/h första repan ut på tullinge idag:) Med samma laddtryck som på gatan(1,35bar) och med vanlig bensin. Bästa repan blev 11,86@188km/h samt bästa 60-fot 1,67. Men jag kunde inte fortsätta då tätningarna i turbon ville säga upp, då var de bara att pluttra hemåt. Vi får se om de blir en mitten 11:a vid nästa tilfälle Mvh Andreas | |
| Stort grattis.... Kul att se en så pass stor o tung bil kan gå fort oxå=) | |
|
Måste se ganska sjukt ut när en 1650kg 5 serie hoppar iväg på 1,6 i 60-fot:) Väntar på bilder, nån som har? |
|
|
Länk sätter sig fint |
|
|
grattis, du kör me 328/m3 låda och vilken bakaxel? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
| grattis.. sätter sig fint på bilden!! | |
|
Japp sån låda samt M5 bakvagn. Här en ännu bättre bild: Länk |
|
|
ok, va får du för effekt på stickan nu då? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
minst 500hk ska de tydligen vara. Hade bara 150km/h på 201m idag, var väl för att de var så varmt samt jag har så liten intercooler. Körde 163km/h förra helgen på 201m. Nej nu är jag sugen på en 700hk maskin så jag kan åka 10or:) |
|
|
andreas, kim undrar om du säljer den fortfarande? ja visa bilden, maila han lte info osv, han vill veta om den håller ihop någorlunda --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
Allt är till salu för rätt pris. Den har gått 3-400 hårda mil nu utan bekymmer.Förutom orig vxllådorna som inte håller. Jo tätningarna i turbon blev dåliga idag,så vi ska beställa nya tätningar och lager imorrn. Är han intresserad så är de bara att komma över till Avesta och kika. |
|
|
ja pepper han för fullt, nu börjar han mjukna ordentligt, ja tar 10% som bilhandlare e d ok eller? ;) --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
andreas va har du för hastighet vid 60fotaren tänkte räkna lite 0-100 =) --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
0-100 blir ca 2,7-2,8 sek har vi räknat:) |
|
svintoleffe |
Jag får lov att grata till en fin tid. MVH Leffe |
|
F-n va cooolt , grattis påre .... /Robban Länk |
|
|
jag har ett 0-100 under 3sec e ju inte fyskam, inte testat 100-200 d e ju lite roligare --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
Jag har hittat felet!!!!!!! Vill du se mina baklysen.. |
|
|
kul att den rör på sig så fint!! Nicke Blom kör ascona turbo |
|
|
Bra Nicke!Då får vi se dig på nästa evenemang då? Synd att man inte kan kasta ur 400kg ur bilen och åka 10or:( Mvh Andreas |
|
|
Det var en kamaxel som kuggat över.... jävligt långsökt fel.. men nu är allt ok furutom att lådan låter! kul att din bruksbil går så fint *ler* Nicke Blom kör ascona turbo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.