|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! I onsdags var mitt TRX-läge följande: A) På 750 - man kunde ana mönster på framdäcken. Bak nya. B) På 535 - "när besiktningsmannen lade ihop alla däckens mönster kom han upp i G till ett däck" .... d v s var nere på ca dryga 1 mm per däck runt om. Fanns 3 nya på vinden. I onsdags mailar LTK mig "som en skänk från ovan" och säger att han under semestern sprungit på en gummifirma som hade 1 st 390 samt 2 st 415 i nyskick och att han visste att jag jagade TRX. LTK erbjuder sig att köpa loss däcken och lägga dem på bussgods till 08:a!! I fredags kunde jag så sko båda mina fullblod med i princip nya TRX runt om.....tack vare LTK. I mina dagboksanteckningar har jag i anslutning tilll LTK skrivit ord av typen - osjälvisk, ej rädd om besväret, hedersman och även föredöme. Ja ... detta bara som en liten berättelse om hur vi BMW-owners can behave. Tack LTK! MVH /// Paap R |
|
Härligt!!! TRX är inte lätt att få tag i men 240 breda däck är tuffa =) mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
Min bil är också mycket nöjd med LTK:s kylare och jag är nöjd för att den var billig. Mina TRX-däck är så stenhårda att de kommer att hålla i all evighet, men jag är lite nervös när det regnar för våtgreppet är inge vidare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.