AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.277

Vart köpa M5 speglar?

*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
hej har kollat runt finns ,massor av sidor, men någon som vet på vilken sida M5 speglarna var billigast, Ska beställa, Ett par med Värme Elstyra, och Ett par till en kompis Värme ,Elstyrda samt med Autofold, för 530 med elstolar. Vet att det finns nån här på Ap som säljer, du kan väl skicka ett mail om du läser detta, Andra tips är väldigt välkommna :)
Tack för hjälpen alla som skriver..
// Daniel
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Länk

där finns det för 450 euro, värme, elstyrda och autofold
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Här finns med värme och elsyrning Länk

Mvh Johan
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Här finns med värme och elsyrning Länk

Mvh Johan
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
Styletech har semester stängt :( nån som vet en annan sida i Sverige helst .. ? :)
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Länk
Stylabilen säljer m speglar också, ifall du köper speglar kan du väl höra av dig angående kvaliten på speglarna är intresserad av att köpa jag också.

Mvh Johan
Om jag förstått de hela rätt är inte stylabilens m-speglar vikbara alls.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
Wendtan: Rekomenderar du att köpa från Styletech.se istället? är dom vikbara och bra kvalite? bra passform? är juh ett bättre pris där oxå såg jag, så det kanske är värt att vänta tills dom öppnar efter semestern? ! vet du Lr någon annan om man måste köpa till monterings plattorna eller följer dessa med . Det står inget om det på sidan lite dåligt med info :(
Gas Gas
har ett par m5 speglar från en m5 92. någon som är intreserad?
lasse.
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
Gas gas, hade de vart till E39 så hade jag köpt dom :)
Ja e också intresserad av att köpa m-speglar, men ja har inte fattat riktigt VILKA man ska köpa de finns ju hur många som helst, o måste man lacka dom själv till den färg man vill ha???

///Schumi
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
///Schumi .. Ja jag fattar heller inte vilka som är bäst finns juh en hel djungel av dessa speglar, men man betalar gärna nån hundrig extra för bra passform mm, men det där med att man måste lacka dom d är självklart, finns juh en uppsjö av olika färger. men d blir inte dyrt att lämna så små grejjor på lack :)
Visa användare
371
Sharifhan
528iM E39 -00
520i E39 -98
Själv har jag köpt ett par M5-speglar hos Styletech (han bor nära oss:)). De är elstyrda, eluppvärmda, blåtonade och har vidvinkel - mkt speglar för så lite pengar kan jag säga, han har ju billigaste! Inte vikbara dock, men det behöver inte jag.
Kvalitén verkar vara helt OK, de känns solida. Jag fick iofs slipa bort skarvarna innan lackeringen för mer slätare look, men det får man ju alltid göra på billiga speglar, det brukar lackeraren göra om man lämnar in. Nu har jag lackat dem och ska se hur bra de passar oxå.

Den enda nackdelen med de billiga speglar är att man måste krångla med alla sladdar, köper man Hamann eller Schnitzer så är allt anpassat och som original. Men man får vad man betalar för...:)

BMW 4ever
Länk
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Förutsätter inte vikfunktionen att du har stolsminne och grejer ?

// Mvh Andreas

Min 528i Touring
Länk
Svärd
Fick svar ifrån stylabilen.se att deras "Nya M-look" skulle passa rakt av i både infästning och el-kontakt. Sen hörde jag inget mer om det. Som tur är så har det svalnat lite under sommaren att göra nått mer med bilen. Men kommer dom så kommer dom och då får jag väl montera dom... Är väl 6 veckor sedan jag mailade dom nu...

///Martin
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.