|
|
|
|---|---|
|
60 fot: 1.858s 201m 8,135s 138,11kmh 402m 12,670 173,63kmh NU HAR Z3:or och lite andra människor med hembyggen fått lite mer att bita i. Hade en mycket bra helg här i västerås,vilket grepp och fint väder. Trots ett drivaxelras i 1:a repan så snabbmekade man ihop den med ny drivaxel och kunde köra igen. Fick 12.730/179,4kmh! som bästa tid i lördags och var supernöjd. Idag så började det kanonbra, körde rekord direkt på morgonen i 1:a repan, 12:703/176:47kmh!! Sen körde jag 12.670/173,63kmh som blev dagens bästa tid för mig men det roliga var att jag körde 8repor i rad under 12:860sek. Bilen är fortfarande en standard m5-92 med chip,hemsvetsat system och MH 10,5*26-15" Dot gatslicks. OBS! Denna gång var bilen lättad från stereo,baksäte,dörrsidor fram och en framstol. Vi ses på mantorp om 2 veckor gott folk!!!! Mvh Hilda/Västerås | |
|
Jag är imponerad, du måste vara en j-l på att slita i spaken! ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Grymt kört!! | |
|
Faaan vilka tider. 8.1 på 201m med en M5:a är bra. Grattis MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Grattis till tiderna! Vilket varvtal ligger du på i starten me MH slicksen? Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Niklas.. Varvstopp typ? :) Grattis hilda, jansson sa igår att han skulle slå tiden :) Mvh Per |
|
|
Niklas >> Lät som 6-7000rpm på Tullinge iaf! Har slldrig sett en M5:a sticka så bra i starten! brutalt! M.V.H. |
|
|
Jansson??????!!!!!!!!!!??????? vem är det???????? :) :) Du menar väl Kangoo Johan P3r! Jo jag tycker nog att en Z3 M borde klå den tiden men det blir nog inte lätt. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Innan Jansson har fått ihop någon av sina bilar i konkurrerande skick så har nog helvetet hunnit frusit till is :). Sluta pallta och kladda nu på kvällarna Jansson och sätt i hop nån bil nu!!! :) Några här på forumet som kommer eller vet några andra bmw som kommer och kör i Mantorp? |
|
|
Haha japp, kangooryckaren :D Ja han borde ju teoretiskt sett kunna lyckas med z3an, men tror inte att det kommer gå? :) När är det Mantorp hilda? Mvh Per |
|
| Dragracing nu i helgen och bilsport träffen nästa helg! | |
| jag kommer till mantorp.............. | |
|
jag kommer till mantorp.............. m3johan |
|
|
dolores51.. har du koll på din bränsleförbrukning, vad ligger den på? (långkörning - blandad - pisk) |
|
|
Äntligen Johaaaaaannnnnnnn!!!!!!!!!!!! Jag vet nog vad du har hållit på med i garaget,svetsade svänghjul stora breda däck och trimboxar osv......:) Anar att det är någon som är sugen att visa vart skåpet skall stå på lördag! :) Helt rätt!!! Min bensinförbrukning? ja du den är inte att leka med med min körstil,tror nog att Hydro funderar på att damma upp en pump utanför min lägenhet snart. Jag har sopparäkningar för 4000:- + i månaden på m:5an. Och förbrukningen ligger på blandad körning ca 2,2 liter milen. Landsväg ca 1,4-1,5 liter. Bara stadskörning vet jag ej men det är väl en del..:) Mvh Hilda/Västerås |
|
|
33johan: Vet du vilka 15" fälgar som passar på bak på M3:an? Tänkte höra me om du e sugen på att sälja dina m/h slicks som du hade på Mantorp på Z3:an? Blev verkligen intresserad av såna när du körde, vilket fäste! Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Jag har hela tiden läst att det inte finns några 15" som passar?? Däremot enstaka 16" are. Men jag kanske har läst fel eller nåt då. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.