|
|
|
|---|---|
|
behöver köpa nya framvagnsdetaljer till min 535i -86 men på biltema listas inga delar till denna modellen. Det är samma delar till 518, i, 520, i, 524, 525, 528 (E28) 82-88... kan man även använda dessa delar till en 535? /Markus | |
|
Prova hos motornord, dom har med största säkerhet grejorna du söker. Livet är ingenting för amatörer... |
|
| Mekonomen har en hel del, också... | |
| Markus; som svar på din fråga. Ja det passar på din 535 | |
|
Jag tror att det bara är 525,528 och 535 som delar samma delar i framvagnen. Köper du delar som passar i 528 så passar dom garanterat i din 535:a. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Har förövrigt kört med dom delar biltema har till framvagnen i min 528:a, och dom fungerar utmärkt. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Länkarmar, casterstag, styrstag mittre/yttre, kränghämmarstag, hjälpstyrarmsbuss. är samma på alla E28. Casterstagsbuss. är olika, 520-535 har en och 518-520 har en annan, men 520-535 buss passar även på 518. Det som skiljer i övrigt är stötdämpare, fjädrar, kränghämmare mellan modellerna! Så kontentan blir att dom flesta framvagndetaljer passa mellan alla E28! ///Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.