|
|
|
|---|---|
|
hej! ni verkar motor kunniga här. så vad är de som behövs för att man ska turbo konvertera en bmw 325 -95?? blir galen snart för de finns ingen info nånstans. och hur mycket går de på? vill inte ha nå extremt men så jag får en 70-120hk.. -=bmw power=- | |
|
hej och välkommen! det finns en mycket bra sökfunktion som kommer ge dig precis de svar du vill ha! detta är ett hett ämne som diskuteras ofta och mycket! TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
| Kan maila lite info om du vill | |
|
ja de får du välldigt gärna göra. tacktack amir_hebib@hotmail.com -=bmw power=- |
|
|
Tjena...Dr Stein skulle du vilja maila mig lite tips om turbo konvertering......och vad som behövs....har hört att du ska vara bra på sånt? R_obin305@hotmail.com |
|
|
Takker og bukker om du sender meg informasjon også! warlam@excite.com Takk! Mvh |
|
|
Dr Stein: Hur många mail har du fått? ;) "blao is the name of the game!" |
|
|
Maila mig också! Ja jag är seriös. Snart skall jag i med en M50B25 i en 320 om det går vägen. Sen blir det en liten turbo på det. Siktar på 250hk utan att tömma hela kontot. Recept? |
|
|
Tjena någon som har lust att skicka infon till mig med ska konvertera efter sommaren skulle också vilja ha lite tips målet är 250-300 hk T_nissanpower@hotmail.com (JA jag kör nissan för tillfället om ni undrar) MVH tobbe |
|
|
Är verkligen sök funktionen så överdrivet svår att hantera? |
|
|
hej.. Dr Stein skulle du vilja maila mig lite tips om turbo jag vaill ha turbo i min bmw e34a 535i jag vill ha ut en ca 150.250hk om det skulle gå.. John.rex@telia.com JR |
|
|
Varför ens fundera på att turbokonvertera när man inte har klart för sig hur man ska bygga och vilka delar man ska använda? Btw. så lär man sig himla mycket om man använder sök-funktionen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.