|
|
|
|---|---|
|
Länk Min nya hemsida! Vad tycker ni? Bli gärna medlem i forumet och snacka där med. _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! | |
| Fin och enkelt att navigera på sidan. Men hyr ett webbhotell. Sidan känns för slö på telia servern. Och släng upp lite filmer också :) | |
|
Har ingen Telia Webserver här inte! Min dator är en Webserver. Dock har jag Telia ADSL 2Mbit! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
Jag har en filmsekvens som måste upp på din sida sen, en gammal 630 csi eller nåt sånt som dom satt kompressor på, går som f*n...filmade den som hastigast i västerås på power meet när han drar iväg... Livet börjar vid 200 |
|
| bmw-robban: Ja, din dator är en webbserver som är uppkopplad mot telia...alltså en telia webbserver. Blir lite slött då telia endast tillåter 0.5mbit upp och 2mbit ner. | |
|
Men jag har inte så många besökare heller. Och det är mitt .tk domän som slöar ner det hela:P Javist måste jag ha filmer! Adda mig på MSN den som vill rp_racing@hotmail.com _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.