|
|
|
|---|---|
|
Lördagens M5-samling lockade i alla fall 7st entusiaster och vädret var kanonbra! Uppdelningen blev 4st M5 3,6 (varav en ypperligt vårdad 90:a i hundraprocentigt originalskick), 2st M5 3,8 och 1st M5 touring! Bilder från träffen finns på M5 E34 registrets hemsida, här: Länk Stort tack till alla som kom!! // HD91 & Schnitzer (arrangörer) - M5 E34 Limousine register - | |
|
Va kul med bilder. Tyvärr jobbade jag 2 veckor i sträck och hade inte en aning att träffen va på väg. Kul att några kom. När är nästa gång? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Träffen blev riktigt bra. Hoppas på att det kommer fler M5:or nästa gång. Ändå inte dåligt för att vara den första M5 E34 träffen! //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
När är nästa träff? Skulle va kul å komma & visa upp bilen å stri lite skit |
|
|
b97_knl: du får dyka upp på nästa träff, vore intressant att få se din bil. Hur gick rekonden på MrCap? När nästa möte blir är inte planerat, en förutsättning är förstås att det är varmt väder fortfarande och att det inte krockar med något annat BMW-evenemang, t.e.x Knutstorp. Men om intresse finns kanske vi kan ha en slags säsongsavslutning den sista helgen av augusti alt. första helgen i september? Den som är intresserad någon av de helgerna får gärna skriva här så försöker vi ordna något. Bilderna från träffen den 24:e ligger nu också här: Länk p.g.a att vi överskridit vår bandwidth temporärt på den ordinarie M5-hemsidan, varvid den blir otillgänglig ett par veckor framåt. - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Till: HD91 Var det dig jag räjsa mot i karlstad för nån månad sen ? //// M power |
|
|
Nej det var inte jag. Inte min bil i varje fall, utan en annan M5. - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Kul med bilder, synd att man inte kunde komma... Schnitzer - Inte var det väl din Daytonavioletta som det satt svarttonade bakljus på? Snart åker de väl på andra fälgar oxå ;) /// Nicke Nytt rekord med M5an, 2,86 l / mil =) |
|
|
Nike_Boy: Jo, det var det. Jag är ute efter originalbakljusen, samt fram och på sidorna i bra skick. Vill inte ha några matta. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Någon som har några som ej är matta som vill byta kanske? //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Känns faktiskt roligare med en absolut orginalbil, inte många sånna kvar... /// Nicke Nytt rekord med M5an, 2,86 l / mil =) |
|
|
Jo, det är lite mer speciellt att ha det. Alla M5 E34 har ju i stort sett vita blinkers, andra fälgar, utbytta delar etc. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
HD91: dyker gärna upp nästa gång. En bit att åka i för sig (fr. Stklm), men va fan... Rekonden blev inte av tyvärr, andra utgifter kom i vägen. Försöker ordna det innan nästa möte blir av. Ac:n måste nog också fyllas på, så det finns en del att göra:) P.S. M.Sys.2 sitter på ialla fall;) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| Vart håller träffen/träffarna till? | |
|
OK bra intresse finns, ska vi köra ett sista möte för säsongen, den 4 september? Platsen heter Borgvik och ligger i Värmland. Då borde inte folk ha ställt av bilarna väl, brukar ju vara rätt varmt väder i början av september? - M5 E34 Limousine register - |
|
|
September blir nog bra ! vart ligger borgvik nånstans? vet ej fastens jag bor i värmland :-) |
|
|
Det är ca tre mil väster om Karlstad. Vägbeskrivning kan jag skicka till dig när det närmar sig. Ska vi spika 4 september, eller helgen före, 28 augusti? Vilka mer är intresserade? - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Jag hänger med i september!!!!!! kul M.V.H Mauricio |
|
|
Då ska jag nog försöka komma! Rätt maffig syn om man får ihop en 15-20 M5or! /// Nicke Nytt rekord med M5an, 2,86 l / mil =) |
|
Gemini__ |
Som det är planerat nu kommer jag åxå dyka upp. Som sagt, trevligt om vi skulle bli ett stort gäng. Mvh: Thomas Svenska M5 E34 registret: Länk |
| Verkar som att lite för många har tittat på hemsidan för M5-registret. Går inte att komma in :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.