|
|
|
|---|---|
|
Enligt Aftonbladet: Skulle sälja sin BMW - blev rånad med pistol Jimmy Andersson, 30, skulle sälja sin bil för 279 000 kronor. Men spekulanterna hotade honom med pistol och försvann med bilen. Det är andra gången på tre dagar som en rånarliga stjäl en svart BMW M5 i södra Stockholm. Vid båda tillfällena har rånarna utgett sig för att vara spekulanter på bilen som är till salu. De har mött ägaren på en offentlig plats och hotat honom med pistol. Jimmy Andersson hade med sig sin svåger till mötet, men det hjälpte föga. Bilspekulanterna, två män i 20-årsåldern, tittade bara flyktigt på bilen. - Sen sa en av dem åt den andra att skjuta. Han visade pistolen som han hade i byxlinningen och vi backade. I lördags blev en 40-årig man bestulen på sin BMW vid McDonalds i Västberga. End of Story. Vad sager ni ? onskar det stod att BMW agaren forsvarade sig med utgangen av att de bada ranarnas liv ej stod att radda. (Sorry my English keyboard). Brgds Sul. | |
|
Jag kan väl tycka att om man skall sälja en bil för de pengarna så måste man nog vara vaken på vem som ringer, hur personen för sig i sitt samtal, samt var man stämmer träff. Visst det går aldrig att gardera sig men man kan ligga flera steg före. Stäm hellre träff utanför en Polisstation dit hittar alla. |
|
|
Länk Mvh Jojje |
|
|
tror inte dom hadde skjutit om dom inte fått bilen!!! jävla svin e dom , skulle bankat skiten ur dom !!! :-( |
|
| samma sak hænde før brorsan førra året i ørebro! vart rånad på en svart m3-94 med vinrød inredning! ni har inte sett nån sån inredning? hør av er i så fall | |
| samma sak hænde før brorsan førra året i ørebro! vart rånad på en svart m3-94 med vinrød inredning! ni har inte sett nån sån inredning? hør av er i så fall | |
|
Fyfan säger jag bara... vilka jävla idioter!! *UPPRÖRD" BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.