|
|
|
|---|---|
|
Sittter det på ena fjäderbens tornet på en 83? har kollat mot nyare e30 85-86-89 då sitter det på torpenen... Nån som kan gå ut och kika på sin? //M(arkus) | |
Eliminator |
Hejsan! Jag har en bmw 318i-84 Å där sitter mitt serienummer på torpedväggen BMW Nothing else |
| Min sitter det på torpedväggen oxå | |
|
Tackar :) Hmm, måste ut och slipa på torpeden på min kolla om jag hittar nått... ser ut som om en fyra åring bankat in ett eget på fjäderbens tornet... //M(arkus) |
|
Eliminator |
Det kan inte vara så att det kan ha gjorts karossbyte eller att den är smälld eller dyrligt om dom har knackat dit chassinummret på tornet. BMW Nothing else |
|
Tror snarare på att orginal nummret är nerslipat, blästrat och rengjort hela vägen mellan skärmarna, inget nummer... finns det fler chassi nummer instansade? tex volvo 240 har gömda i rambalkarna... Nyfiken på om det är rätt bil eller ett id byte... //M(arkus) |
|
Eliminator |
Ja det var nått sånt jag hade i tanken... Jadu DET har jag ingen aning om :P Du får nog riva å leta lite här å var...Tex i stolparna å kanske vid bagageluckan eller i balkarna kring fronten eller baken... Nej jag törs inte säga säkert men det är ett tips iaf om du nu vill leta :P :D Men kan man inte ringa till bmw å fråga, dom borde ju veta om chassinummret finns någon annanstans. BMW Nothing else |
|
bombar ner bilen i bitar å kör den på skroten... har iaf en uppsättning papper som den blivit bes:ad med en gång. nån som behöver delar till humana priser? //M(arkus) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.