AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
904

Placering Chassi nummer E30 -83?

Visa användare
422
da_loof
BMW 750iA 1989
Sittter det på ena fjäderbens tornet på en 83? har kollat mot nyare e30 85-86-89 då sitter det på torpenen... Nån som kan gå ut och kika på sin?

//M(arkus)
Eliminator
Hejsan! Jag har en bmw 318i-84 Å där sitter mitt serienummer på torpedväggen

BMW Nothing else
Min sitter det på torpedväggen oxå
Visa användare
422
da_loof
BMW 750iA 1989
Tackar :)
Hmm, måste ut och slipa på torpeden på min kolla om jag hittar nått... ser ut som om en fyra åring bankat in ett eget på fjäderbens tornet...

//M(arkus)
Eliminator
Det kan inte vara så att det kan ha gjorts karossbyte eller att den är smälld eller dyrligt om dom har knackat dit chassinummret på tornet.

BMW Nothing else
Visa användare
422
da_loof
BMW 750iA 1989
Tror snarare på att orginal nummret är nerslipat, blästrat och rengjort hela vägen mellan skärmarna, inget nummer... finns det fler chassi nummer instansade? tex volvo 240 har gömda i rambalkarna... Nyfiken på om det är rätt bil eller ett id byte...

//M(arkus)
Eliminator
Ja det var nått sånt jag hade i tanken... Jadu DET har jag ingen aning om :P Du får nog riva å leta lite här å var...Tex i stolparna å kanske vid bagageluckan eller i balkarna kring fronten eller baken... Nej jag törs inte säga säkert men det är ett tips iaf om du nu vill leta :P :D Men kan man inte ringa till bmw å fråga, dom borde ju veta om chassinummret finns någon annanstans.

BMW Nothing else
Visa användare
422
da_loof
BMW 750iA 1989
bombar ner bilen i bitar å kör den på skroten... har iaf en uppsättning papper som den blivit bes:ad med en gång. nån som behöver delar till humana priser?

//M(arkus)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.