AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
2.264

Varning för bilrån!

Länk
Gäller att vara vaksam!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Måste vara samma killar som slog till i förrgår? Otäck utveckling.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Och försäkringspremierna lär ju inte bli lägre...
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag undrar vad de skulle göra om de träffade på ett gäng skojare som sålde bil men även de bar på vapen?

------
Länk
Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Grodan: Springa :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
acey//

Precis, inte f'n tror jag att rånarna skulle våga skjuta om de kände sig hotade själva.

------
Länk
Länk
Den första M5:an är slaktat enligt källor i huvudstaden... =/
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
undra vad en slaktat m5 är värd i delar , hade jag en sån bil skulle jag inte ens vilja köpa begagnade delar , nytt är ju alltid nytt.

"There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't."
Men den var inte slaktad i det syftet, utan det var mer som en reservdelsbil till en lite mindre fräsch M5:a...
Det vill jag helst inte gå in på mer än att det är en källa i huvudstaden som kände till det.
Njuren
Hörde rykte om att igår under dagen så hörde försöljaran på BMW i malmö en fruktansvärd smäll,de sprang ut o tittade där stor en helt ny bmw krockad innaför grinden och 2 män sprang därifrån! Snacka om fräckt!Skulle visst varit en leveransklar bil som de försökt komma över

BMW - i nöd och lust?
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Sånna borde man skjuta benen av och medan de ligger nere och vrider sig i smärtor så ska man pissa de i munnen.

------
Länk
Länk
Visa användare
94
RobTheBank
520iA -91
Det var en X5 som dom försökte ta. 2 killar kom in och ville prov köra och när dom gjorde det så tog dom den andre nycklen på knippan. Säljarn kolla inte noga.
Killarna hoppa sen in i X5an och börja köra men så skrapa dom sidan i en väg och då hoppa dom ut för det lät förmycket.
När dom hoppa ut så la dom den i backen och den flög iväg och krocka. Dom var troligen från Polen för dom kom i en Polsk reg bil.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.