|
|
|
|---|---|
|
Länk Gäller att vara vaksam! | |
| Måste vara samma killar som slog till i förrgår? Otäck utveckling. | |
| Och försäkringspremierna lär ju inte bli lägre... | |
|
Jag undrar vad de skulle göra om de träffade på ett gäng skojare som sålde bil men även de bar på vapen? ------ Länk Länk |
|
| Grodan: Springa :) | |
|
acey// Precis, inte f'n tror jag att rånarna skulle våga skjuta om de kände sig hotade själva. ------ Länk Länk |
|
| Den första M5:an är slaktat enligt källor i huvudstaden... =/ | |
|
undra vad en slaktat m5 är värd i delar , hade jag en sån bil skulle jag inte ens vilja köpa begagnade delar , nytt är ju alltid nytt. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
| Men den var inte slaktad i det syftet, utan det var mer som en reservdelsbil till en lite mindre fräsch M5:a... | |
| Det vill jag helst inte gå in på mer än att det är en källa i huvudstaden som kände till det. | |
Njuren |
Hörde rykte om att igår under dagen så hörde försöljaran på BMW i malmö en fruktansvärd smäll,de sprang ut o tittade där stor en helt ny bmw krockad innaför grinden och 2 män sprang därifrån! Snacka om fräckt!Skulle visst varit en leveransklar bil som de försökt komma över BMW - i nöd och lust? |
|
Sånna borde man skjuta benen av och medan de ligger nere och vrider sig i smärtor så ska man pissa de i munnen. ------ Länk Länk |
|
|
Det var en X5 som dom försökte ta. 2 killar kom in och ville prov köra och när dom gjorde det så tog dom den andre nycklen på knippan. Säljarn kolla inte noga. Killarna hoppa sen in i X5an och börja köra men så skrapa dom sidan i en väg och då hoppa dom ut för det lät förmycket. När dom hoppa ut så la dom den i backen och den flög iväg och krocka. Dom var troligen från Polen för dom kom i en Polsk reg bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.