|
|
|
|---|---|
|
Jag skrev lite om M5-träffen på träff-avdelningen, men har inte hört nåt från de som skrev där på ett tag nu, vilka dyker upp imorgon och finns det fler intresserade? Hör av er till mig här i tråden eller via e-post. Jag måste hinna skicka vägbeskrivning osv i tid, start för träffen är ca 17.30 imorgon eftermiddag. - M5 E34 Limousine register - | |
|
Kan tyvärr inte komma, drar till e-tuna över helgen. Vart bilderna på min inredning bra? mvh Johan |
|
|
Jag ska vara med det vet ni redan:) !!!!! har laddat på video kameran och hoppas bara att det blir fin vädret i alla fall... har inte kör M5:an sedan Örebro träffen... hoppas att den startar i alla fall ;) har tänkt åka tidigt på morgon för att kolla lite på stan. Men det är som fan trokigt att vara själv, om det finns någon som är sugen på att träffa på stan och titta lite och äta skulle vara utmärkt... jag vet i alla fall hur man kommer fran till Karlstad men vet inte var mötte plats ska det vara... Så några vägbeskrivningar + kartor skulle passa fint..... M.V.H MAuricio |
|
|
Maurixt: HD91 kontaktar dig via e-post. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
jugga: japp de blev mycket bra! En del av dem kan ses på M5 registrets hemsida, här: Länk Maurixt: e-post skickat! Vi hörs imorgon! Den som vill komma med på träffen och som ännu inte fått färdbeskrivning kan kontakta mig på e-post swem5reg@hotmail.com, jag svarar hela lördagen fram till ca kl 16. - M5 E34 Limousine register - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.