|
|
|
|---|---|
|
Tjena Tänkte jag skulle åka och och titta på och kanske köpa den här bilen Länk Har någon nån kommentar innan jag ger mig av senare idag? Den verkar lite misstänkt nästan. Och en is som gått 25000 mil är det nåt att "satsa" på? Och är det någon som kan se på chassiet om det verkeligen ÄR en äkta 318is så det inte är en 318 dom lurar upp mig och titta på?! Vad ska jag tänka på nu, vad är typfelen som dom antagligen kommer "glömma" att tala om för mig! =) Hare bra | |
|
den har då inte is läppen som sitter längst ner på fronten iaf men det behöver ju inte betyda att det inte är en "äkta" is för det! sedan är det ju det gammla vanliga man ska kolla på e30 och alla andra bilar för den delen. rost, hur servicen är skött, hur den går i motor och lådan etc,etc lycka till! B-M-W |
|
|
en "äkta" 318is Har väl drygt 140 kusar? Ta reda på regnr och gå in på följande sida: Länk Mvh Tomas |
|
|
en äkta 318is har en motor som heter m42 som har kamkedja, 16ventiler och 136hk. B-M-W |
|
stefannorr |
Ska besiktas...ja de låter ju skumt,köp den besiktad,sen borde han lära sig stava(minst 5 stavfel på e sådan liten annons o stora bokstäver : )) innan man lägger in en seriös annons.Sandra är väl bulvanen? Luktar skummmmmmmmm. men den e ju gratis nästan. |
stefannorr |
Glömde ett n själv,o kör lite Svensk slang men men. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.