|
|
|
|---|---|
|
tjena. har några funderingar kring detta. Håller man in knappen vid trippmätarn samtidigt som man vrider om nyckeln så visas massa siffror i 6 olika steg. Vad är det man ser här??? Frågorna gäller en E36 325 cab -94 // AkA | |
|
jag tror det var vid det 4de "steget" som man får se sitt chassinummer. om det är ett annat än bilens så är mätarhuset utbytt av någon anledning MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
|
Ingen som vet vad de andra är för något?? intresserad av 1:an mest.. Folk säger att det e så långt som den egenteligen har gått om man har dragit tillbaka mätarn. men den rör sig ju inte. den står ju still... |
|
|
Läs detta: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för dessa snabba svar. Vad jag fattade så står det bara massa nollor om bilen e skruvad? Då kan man ju vara lugn. Var inne hos en bilförsäljare här i Trollhättan som gjorde detta testet idag.. Han sa att det som står först är bilens riktiga miltal. På min står där "375044", men det var alltså motornr... finns dock ingen "meny" med bara nollor, den va det viktigaste. Han e kass!!!! // Tack.. |
|
|
Det går INTE att se om mätaren är skruvad på detta viset. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.