AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.230

Jag är kär!

Idag blev jag nykär! Var och provkörde en 318 touring, -01a. Hade varit runt och provat lite andra bilar, V50, A4, 9-3 etc, men så fort man sätter sig i en BMW så vet man att det är kört... En gång BMW, alltid BMW!
Så min fästmö får stå ut med lite konkurrens om kärleken... Synd att man inte har råd att slå till bara, men om ett år kanske...:)
Var tvungen att skriva av mej! Trevlig kväll och sommar på er allihop!
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Satsa på en större motor då när du ändå är igång... ;)

Håller med om att BMW är oslagbart!

----
Min Bimmer: Länk
Ja, det kändes att motorn var lite för klen. Men bilen för övrigt var det trevligaste jag kört, så det kommer definitivt bli en E46 i framtiden! Men åtminstonde en 320... :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Precis så kände jag när jag såg min 323. Jag sa till mig själv då, "i'm in love again":)

------
Länk
Länk
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Samma här. Varje gång jag har varit ute och provkört en annan bil än bmw går jag raka vägen till min och kör en stund - samma grej händer varje gång...

En, men en BMW.
Ax
722
Axel_E30
325 IM 89 (fin)
325 tic 84 (kul)
325td 91 (bruksbil)
320 86 (junk)
vad skönt att höra att det inte bara är jag som är litte dum i huvet.. men vad det gäller effekt s spelar det nog ingen rollvilken bil man än köpper.. mycket vill ha mer. jag började med en E30 dizel för den va "grattis" att åka med. sen lånade jag brors 325a ibland. då va det ju kört.. sen köppte jag den.. sen blev det turbo i den. undra om det kommer att luta någon gång... hehe..
Det är nåt visst med BMW helt klart! :)
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Borde sitta varningslappar på Bimmers som på ciggpaketen "Beroendeframkallande"!!! =)

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.