|
|
|
|---|---|
|
Hej alla värderare? Nu är det så att jag har sålt min M5 3.8 och ska ha tag på en "åretrunt bruksis". Valet står mellan 523/528 touring -97/98, A6 avant från -98 eller V70 gamla modellen. Alla dessa verkar ligga i ungefär samma prisklass. Jag tänker inte ge över 100k, och då blir det lättast att få tag i en v70GLT, men jag köper nog hellre en BMW eller Audi. Vad tror ni får man en hyffsad touring eller finns det bara vrak för den pengen. Den här avanten ser ut att vara ett hyffsat köp tex. Länk Att bilarna kommer att ligga nära 20000mil och kanske vara i bruksskick är jag fullt medveten om. men vill ju inte ha mätarskruvade vrak som är rassliga och totalt nerkörda. Kan man får en touring i skapligt bra bruksskick med fungerande klima för ca 80-95k eller ska man välja Audi/Volvo i stället. | |
|
Finns iaf en 523ia Touring-98 med klimat här i Umeå(Västerbotten) för den slanten(90')...Gått snett under 20000mil. Kolla i Blocket. Jag har ingen aning om verkligt skick på vagnen kanske jag också ska skriva.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.