AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
526

Vet någon hur man "strippar" en BMW ?

Co
5
Compe
Compact
Jag har en BMW med beteckningen 316i på bakluckan, vet någon hur man får bort det?

Tack på förhand !!
Det stora problemet är nog inte att få bort det, utan hur det ser att under det. Färgskillnader kan lätt uppstå, men jag antar att din bil är ganska ny och att det endast är klistrad på.
kamber
brukar gå med fisk tråd!.......

/Bujachaka....!
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Använd hårtork för att värma upp limmet, sedan är fisktråd bra.

Mr C
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Använd platt tandtråd ur badrumsskåpet för att skära av märket från limmet. Själva limmet kan du sedan värma med flickvännens hårtork och "rulla" bort med fingret. Själv tog jag dock bort mitt utan värme. Jag använde T-röd med gott resultat. Lade sedan på SONAX flytande hårdvax.

Mvh Kjellen
518i slow mobil
Vet någon hur man kan göra tvärt om? Vill sätta dit runda BMW emblemen, hur gör man det? Tapetklister...?

Konverterar 518 till 528....
E28 är bäst!
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Använder du tapetklister får du se märket fladdrande i backspegeln. Använd TUNN dubbelhäftande vattenbeständig tejp. Finns bl a på Panduro Hobby.
518i slow mobil
Skrev mest klistret som ett skämt... Panduro Hobby, vad är det för något? Har Mekonomen det också?

Konverterar 518 till 528....
E28 är bäst!
åk in till mr cap dom tar bort ditt lilla 316 emblem för 100:- ..blir inga märken eller färgskillnader ...blev inte på min gamla 325-93 ialla fall o den va ändå 8 år gammal innan märket plockades bort

våga vägra framhjulsdrift
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
518 slow mobil
Kontaktlim fungerar för de runda BMW-märkena.
/Mats
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.