|
|
|
|---|---|
|
Finns det fler på detta forum som äger en BMW 501 eller 502 Barockängel? Har själv en 501 B 1954 årsmodell som jag håller på att renovera! Mvh Klas | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Har nog inte sett till någon vad jag minns det var nämligen den första BMW jag åkte i 1969 en -59 så jag hade nog noterat detta i så fall. ( den hade ägts av en regementsläkare i Skövde) Men välkommen till autopower ///MVH Hasso Länk |
|
Hej och Välkommen till världens bästa forum! KUL att du tagit dig an ett så ovanligt och roligt projekt, renovering av gamla underbara BMW borde egentligen belönas med någon form av medalj :-) Lycka till! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Välkommen till forumet! Kul att du tar dig an detta projekt. Jag har inte sett någon annan här med 501, men många har säkert kunskap att bidra med ändå. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Har inte Bosse J en 501:a...? Eller har iaf haft...? Eller också minns jag helt fel. :) | |
|
Välkommen! Någon med en klassisk BMW måste här väl finnas? Tycker mig bestämt sett någon med en 507a här? /Johan -Raka sexor låta bäst- |
|
| Bosse J har en 327:a | |
| CoolBlue - Jo, det har han, det vet jag. :) Jag känner mig ändå rätt säker på att Bosse åtminstone HAFT en 501:a... Har för mig att jag sett nån bild på den t o m. | |
stefannorr |
Dom säljer en BMW 502 v8-58 svart,svensksåld(barockängel)mycket fint skick,orginal på bilinvest i Umeå. 105 000 kr. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.