|
|
|
|---|---|
|
Tjena Är det någon som vet om m5 fälgar från e 34 passar på en 635csi 9" bak mvh | |
|
Du får aldrig nåt svar du Micke. Varför köra BMW när det finns andra bilar? Eller är det bara roligt att skruva? |
|
| Har sett nägra jänkar-E24or med både Turbin II, och Parallelleker så med rätt spacers skall det nog gå fint. | |
| Nä du tobhed det är nog inte lika vanligt med fel på en BMW som en ford hahahahahha " INGEN FORD PÅ MIN GÅRD " HAHAHAHA | |
|
Det är bara vad du tror det. Säg till när din motor har gått över 36000 mil utan att behöva skruva på den. Automat lådan höll i över 36000 mil enda felet på den var att den växlade för tidigt, antagligen en tryckgivare som har gett upp, försök o slå det du.... Varför köra BMW när det finns andra bilar? Eller är det bara roligt att skruva? |
|
| De går på utan några som helst problem! du kan köra med 10" fälgar oxo! | |
|
E38B12: Inte ska man väl behöva spacers? Det är väl ET20 på E24 också? ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Tror det är et 18 på e-24 men va bara fundersam på bredden så man inte tar i nånstans | |
|
Körde förut med M5 9tums bak funkade perfekt förutom när jag hade 125 liter i skuffen och 5 pers i bilen.då tog däcken i skärmkanterna så 2pers fick ta en annan bil... Stefan... Race to the last drop! |
|
|
ET=22 på min 628 1984 (BBS Krysseker m BMW nav) ------ BK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.