|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är sugen på ett köpa mig en BMW. Har sett en BMW 328 98:a som gått under 3000 mil m. komfortpaketet. Kan få ett hyffsat pris för den. Har aldrig ägt en BMW. Så frågan är om detta är en bra bil för mig. Någon som har ägt/äger en som kan berätta lite vad de tycker om den. Jag tycker det verkar svårt att hitta någon vettig fakta om den. MVH Mårten | |
|
ingen lätt fråga och svara på. Om man ska kunna uppskatta det där lilla extra som bmw erbjuder man kan inte köpa bilen av en slump. Visst designen kan vara tilltalande men bmw erbjuder lite roligare och vassare köregenskaper än de felsta andra i kombination med härlig tysk kvalitetskänsla. Jag tycker BMWs slogan säger en del; "När du älskar att köra". Jag vet inte hur du har tänkt och använda bilen och vilken typ av förare du är. Men jag trivs absolut i en 328. Lite allmän fakta finns i modellguiden i menyn till vänster. MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
|
Det är ju en himla trevlig bil, men om den är det optimala för just dig måste du ju avgöra själv. Provkör ett par stycken och känn efter :-) Varför springa runt och jollra när man kan sitta i ett hörn och tjura? |
|
|
BMW = bra bil.. enda problemet ar att det ar dyrt nar nagot gar sonder, men det ar det a andra sidan pa nastan alla bilar saa... under 3000 mil pa en 98:a ? Ar du saker pa miltalet... Verkar valdigt lagt for en 6 ar gammal bil.. Annars.. .KOP!! BMW ar grymt ;-) En helt annan sak, Tara Reid är gudomligt vacker! |
|
|
Jag är säker till 99% Pratade med förra ägaren. En Äldre gubbe som bara hade haft den lite. Han sa att han bodde så nära till jobbet så han behövde inte bilen så mycket. Nu står den ju på en bilfirma så han har ju ingen anledning till att ljuga för mig. MVH Mårten |
|
|
328 är en mycket trevlig bil, ägandekostnaderna är bra det enda som kan vara lite högt är försäkringen. Men du blir garanterat inte missnöjd med bilen. Har du någon länk till bilen ? Mvh Hawar |
|
| Jag njuter av varje dag i 328:an =))) | |
|
Helt underbart! En stark bil, hög komfort och grym kör upplevelse! Köp! Men kolla upp mätarställningen på just denna bil.. 3000/6=500! /M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.